Yhdistyksen uudet kotisivut

8.1.2021

Lentoalan toimihenkilöt Pro on julkaissut uudistetut kotisivut, joiden ulkoasu vastaa nykyaikaa, sivustorakenne on selkeä ja sivuston selaamisesta on tehty helppoa. Kotisivujen osoite ei ole muuttunut, joten pääset niille kätevästi aiemmin tallentamasi linkin kautta.

Etusivu tarjoaa linkit muille sivuille. Ajankohtaista-osiosta löytyvät viimeisimmät uutiset ja ajankohtaiset asiat.

Pron viimeisimpiä uutisia tarjoaa taas RSS-syöte, ja sivun alaosasta löytyvät linkit Facebookiin ja Twitteriin.

Lomapaikkojen alisivustoa on päivitetty runsaasti. Sieltä löydät kattavat esittelyt lomapaikoista kuvineen ja sijainteineen, sekä päivitetyt ohjeet lomapaikkojen mutkattomaan käyttöön.

Myös varauskalenteri, varaushakemus, sekä varausehdot ovat päivitetty mahdollisimman helppokäyttöisiksi ja selkeiksi.

Lomapaikkoja ahkerasti käyttävien onkin syytä käydä tutustumassa päivitettyihin varaus- ja maksuehtoihin.

Pron jäsenyys -sivulta löytyy Pron yhteyshenkilöiden yhteystiedot, sekä muutama hyödyllinen linkki, kuten ajantasainen Jäsenmaksu, sekä Pron työttömyyskassa.

Yhdistyksen kotisivujen päivitys on vasta lähtökuopissa ja hallitus ottaa myös mielellään vastaan jäsenten kehitys- ja parannusideoita. Kätevimmin tämä onnistuu Yhteystiedot-sivun ”Ota yhteyttä”-lomakkeella.